Dari betawi mengukir diri

Salam Takzim

Sahabat dan pembaca batavusqu yang berbudaya

Bang doel nyang tetep setie ame kerjaannye

Dialek betawi yang khas dapet juge ente (sahabat) temuin di seputeran kampung babakan, nyang ga jauh dari rumeh aye (saya). dikampung enih ente bakal ngerasain suasane budaye orang beetawi, karne nih kampung masih banyak orang betawi lame nyang masih nongkrong di rumehnye dan masih tetep mempertahankan segale nilai nilai budaye.

Asal ente tahu aje, tahun 2004 lalu, ni kampung udeh dijadiin ame gubernur aye bang yos sebagai  Cagar Budaya Betawi. kenapa nih kampung dijadiin cagar budaya? selain nyang aye udeh ceritain diatas, nih masyarakat  masih mempertahankan gaye hidup nyang khas, seperti adat perkawinan, seni tari, musik ame nyang namenye ondel-ondel.

Di area wisate Kampung Setu Babakan masih  banyak lho nyang jual  makanan khas Betawi, seperti ketupat nyiksa, kerak telor, ketupat sayur, laksa, soto betawi, roti buaya, bir pletok, nasi uduk, kue apem, toge goreng, dan kesukaan aye dodol cine.

Eh Enggak cuman jajanan aje lho, nih kampung masih suke enggelar tontonan seni budaye Betawi, antara lain tari topeng, cokek, kosidahan, marawis, musik gambus, lenong betawi, tanjidor, gambang kromong, dan layar tancep kalu ade nyang ngawinin anaknye, kebayang nggak udik banget ye.

Tapi ntuh semue tetep aye suke, karne nih kampung aye bise bernapas dan dengan modal dialek betawi aye mengukir diri.

Sehabis mosting nyang nih aye mau mosting nyang enoh do’ain aye aje deh biar aye bise nyeritain dialek suku nyang ade di Indonesia

hehehe dengan tetep berharap bahwa nih postingan bukan untuk dipuji ato dihine tapi hanya ntuk dinikmati hehehe

Salam takzim Batavusqu

foto diambil dari sini

Iklan

93 pemikiran pada “Dari betawi mengukir diri

  1. tetap sukses bang, semoga dengan adanya cagar budaya betawi bisa menjadi contoh di daerah daerah yang lain di Indonesia dengan harapan masyarakat bisa tetap melestarikan budaya yang beraneka ragam di Indonesia!

    Salam takzim Batavusqu

  2. Ping-balik: Radio-Bayuputra.com siap mengudara « BayuPutra

  3. Jujur neh…saat “baca” bahasa dan logat betawi, kayak bingung-2 gmana gitu.
    Padahal, kalo ndengerin aja (kayak sinetron Si Doel), kayaknye mudeh banget
    hehe….
    Makaseh bre eh bro…

  4. jadi pengen ane nyobain ketupat nyiksa,
    kayak apaan tuh ye bang , ketupatnye?
    hahaha…jangan2 nti makannye rase tersikse kali gak? 😛
    kalo nyang nasi uduk ame lontong sayur, sih ane demen tuh bang Isro, masih banyak juge yg jualam makanan ntu deket rume ane…..
    (ngetik komen sambil senyum2 nih ane, Bang Isro)
    salam

    1. Secara bunda kan tinggal di Tangerang jadi dikampung bunda masih banyak ko orang-orang betawinye bund. Kalau ketupat nyiksa nih makanan emang bbikin nyiksa pembelinya bund

  5. Bang, salam kenal. ahnks loh dah mampir ke blog keluargazulfadhli 🙂

    Waaaahhh, walopun gw bukan orang Betawi, tapi sumpe deh kerak telor, dodol, sama ondel2 begitu kuat terpatri dalam kenangan.

    Jadi mau neh dikirimin dodol sama si Abang hehehe *apa2an seh gw baru kenal dah nodong dodol. Plaaakkk!!*

  6. Ping-balik: “Sapa Menyapa Sahabat” « BayuPutra

  7. Ping-balik: luangkan waktu untuk Selamatkan Komodo « anugrha13

  8. entu kerak telor yah bang?

    wach mangstab dacch…

    setu babakan mane seeh bang?

    daerah ciputat? nyang mane yaa?nyang deket kampus muhamadiyah ituh bukan?

    aye pengen juga jalan jalan dimare he he

  9. Assalaamu’alaikum kang zipoer7…

    Setelah membace tulisan kang di atas dengan bunyi dialek Betawi, saye seperti berbicare dalam bahase Melayu Johor aje. ini kerane kesultanan Johor dulu adelah asalnye dari Indonesia.

    kang, saye tertarik dengan roti buaya itu. Kok buaya juga ada roti di kampung kang Zipoer ya. Gimana rupanya roti buaya itu ?

    Selamat sore dan bahagia selalu buat Kang Zipoer dan keluarga dari saya di Sarikei, Sarawak. 😀

  10. Ping-balik: CT41. YANG KETIGA – DARIMU UNTUKKU: UNTUKMU « LAMAN MENULIS GAYA SENDIRI G2

  11. gotaufik

    salam takjim dah bang, aye takjub ame ntu budaye indonesie yang macem-macem. di tunggu dah ulasannye tentang budaye-budaye nyang laennye. 😀

  12. Ping-balik: Award Dariku Untuku Untukmu | vulkanisir.com

  13. Ping-balik: SALAM HORMAT, Perp « BayuPutra

  14. Ping-balik: Selamat Berlibur | Vulkanis Blog's

  15. gimana kabar bang? bang dul masih ada kagak?
    sy sih tahunya betawi dari tivi doank, kesannya orangnya pekerja keras dan lucu2 heeeeeee kayak adminnya batavusqu lah heeeee …. 😀 🙂
    mohon do’a dan bantuannya bang, silahkan berkunjung keblog saya, trims

  16. ijin nyimak…

    ane pengunjung baru nee ^________^

    ========
    gan/sis… masih dibuka kesempatan buat ane .. berbagi link …?

    semoga saja… ^______^

    blogs agan/sis sudah ane adlink loh

    di tunggu konfirmasinya

  17. Ping-balik: Review D-D « Batavusqu

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s